Märkligt

Som jag tidigare har nämt så får men se de mest märkliga saker i den här staden.

Dagens märkliga är att en kvinna (som inte verkar särskilt hälsosam) kör runt på sin son, som är ca 10 år, i en barnvagn. Till detta hör också att det är en liggvagn och att barnet ligger liksom raklång över hela vagnen. Jag skulle gissa på att säkerhtskraven huruvida barnet ska ligga skyddat i vagnen inte uppfylls. Jag tror även att maxvikten har överskridits.

Herregud, och nu blev jag tillfrågad av en främling om jag hade en cigarett!

image

Kommentera

