Torsdag

Första spinningpasset, som jag var på igår, gick över förväntan och jag kan röra på mig idag. Men jag har lite ont i rumpan.

Näst sista dagen i skolan för dwn här veckan gick bra. Imorgon känns lite jobbig nu men jag tar en sak i taget så vips är man redan på måndag igen.

Dagens iakttagelse är en man som stod och kissade vi bussterminalen. Inte så konstigt säger ni, säkert en alkis eller uteliggare. Men där har ni fel. Jag kommer aldrig förstå tjusningen med att kissa offentligt på en öppen plats…

Kommentera

