Tisdag

Idag var jag på min första körlekion eftersom jag har bestämt mig för att det är nu eller aldrig som det gäller. Varken jag eller någon annan blev skadad så det gick bra och ett par motorstopp senare så hade 80 minuter gått.

Idag skulle vi ha ätit dubbelpanerad rödspetta med rotfrukter med det blev sushi och Braveheart med Filles lillebror istället. Så fiskenblir imorrn. Jag måste även tänka ut nåt smaskigt till torsdag då Marielle kommer på middag, ska bli så roligt att se henne igen!

I skolan så har jag idag gjort fyllda fläskkotletter med en krispig sallad. Fyllningen gjorde jag av vitlök, soltorkade tomater, basilika och olivolja. Blandade fyllningen som blev över med creme freiche, blev mumsigt.

Sovtajm!

image

En reaktion på ”Tisdag

Kommentera

