Torsdag

Igår skulle jag ha gått på cirkelgym. Men eftersom jag inte hann checka in mig tio minuter innan passet gick min plats till någon annan. Så jag gick på flex istället. Flex är som snabb yoga eller liknande. Man.sträcker ut musklerna och tränar då också styrka.

Idag blir det spin/medel kl 19.15. JOBBIGT! Men roligt också.

Just nu sitter jag och väntar på tåget och väl hemma ska jag diska och plocka. Jag ska även laga middag och klippa och klistra lite.

Ha en bra kväll!

3 reaktioner på ”Torsdag

Kommentera

