Loppis

I helgen har jag jobbat vilket jag gör varje dag förutom på måndagar. Jag har även varit hemma hos mamma hela helgen mer eller mindre. Det är så skönt att vara på landet. Jag drömmer om ett eget hus med en liten trädgård och ett fantastiskt kök.

Hur som helst så hann jag med att åka till Qvartige igår efter jobbet och där hittade jag dessa fynd.

image

Uppe vänstra hörnet: liten bok om konservering och ett blå-randigt förkläde.
Nere vänstra hörnet: små fina tavlor och föredetta bordstabletter som längtar efter att bli något annat.
Högra sidan: Virkad väska med bambuhandtag.

Qvartinge har både antikt och loppis, toppenställe.

Det finns så mycket fint att hitta och imorgon ska jag åka för att köpa lampan som jag vill ha.

Kommentera

