Fille

Jag har nog världens bästa sambo. Men det är inte alltid som jag visar att jag uppskattar honom så mycket som jag faktiskt gör. Man måste ju berätta ibland att man är tacksam för det man har och jag är tacksam. Jag älskar Filip och han är jättebra på att ta hand om en supergring, krävande och ordmärkande gravid kvinna.

Filip skrapar bort vattnet på golvet i duschen när jag har duschat för jag kan inte andas när jag böjer mig ner, han håller upp min plös när jag tar på mig skorna, han lagar mat ibland och gör rent kattlådan. Det är snällt. Och när jag glömmer bort att han är snäll och bara vill mitt bästa så ska jag läsa det här för att komma ihåg att inte vara en pina.

Bild

Bilden är inte så fördelaktig men det är min hämndauktion för att han snarkar och låter hela nätterna igenom.

Kommentera

