Onsdagsmys

Idag har varit en väldigt rolig dag med en massa skratt.

Jag vaknade vid tjugo i elva och åkte efter lite frukost och en stunds läsande i boken Att Föda av Gudrun Abascal till Arboga. Där tillbringade jag dagen med Marielle. Först åt vi lunch med Elin sedan drack vi te och åt digestive. Sist blev det också middag förstås. Det är helt sjukt att nästa gång vi ses så har jag blivit mamma till ett barn. Mamma. Bebis. Filip ska bli pappa.

image

När jag senare kom hem åkte jag och tittade när Filip spelade bandy. Så full fart helt enkelt.

Kommentera

