Sömn

Efter ännu en natt av minimal sömn och en förmiddag liggandes på soffan i ett tappert försök att ta igen den missade sömnen så kom Filip hem vid 13. Då sömnproblemen delvis är hans fel, pga. massiva snarkljud, så bar vägen till apoteket och en näsutvidgare. Funkar inte den i natt så blir det något medel som man sprejar i munnen. Jag vet, jag vet, han snarkar självklart inte för att han vill men det är inte en så uppmuntrande tanke kl 03.00 på natten. 

Hur som helst så så blev det en sväng in på H&M och andra butiker när vi ändå var på stan. Inte kan man då låta dessa söta små tossor stå kvar på hyllan eller mössan med små öron. Vi har varit väldigt bra på att köpa många begagnade plagg till bebben så ibland får man helt enkelt lyxa till det lite.

 BildBild

Magen växer nog lite varje dag och tyvärr så har jag precis fått mina första små hudbristningar på undersidan av magen. Inte så mycket att göra åt och att jag ändå har klarat mig undan såpass bra är skönt.

Vi hörs imorrn

Kommentera

