Pyssel

Vad har vi pysslat med än så länge idag då? Jo, vi har klippt ut lite dreglisar av gamla t-shirts och klätt en kartong.

BildDreglisarna går åt som smör i solsken. Jag ritade av de som mamma har gjort tog två gamla t-tröjor och klippte ut. Men eftersom vi är kungarna av halvfärdiga grejer så har jag inte hunnit sytt dem. BildBildOch vad kan man göra med två blöjkartonger? Förvaring! Den ena målade jag med tre lager akrylfärg och den andra klädde jag med fint papper och penslade på glansigt decoupagelack, Jag ska köpa sån papperstejp som jag inte vet vad den heter för att tejpa i handtagskanterna och den övre kanten.BildBildBild

3 reaktioner på ”Pyssel

Kommentera

