Semla

Idag så var jag äntligen på bageriet igen! Där hängde jag med min mamma som syr lite där på onsdagar. Jag fick hoppa in och ta lite kassa också. Även fast det är mysigt att vara hemma och vara med min lille så var det himla roligt att ta lite kunder. Det ultimat skulle ju vara om man kunde ha bebis på jobbet. Hur som helst så åt jag en semla. Godaste semlan ever!

Update på förvaringslådorna: washitejpen fastnar inte. 

Knut börjar tycka att det inte alls är särskilt kul att bara vara bebis så nu måste man börja underhålla honom på ett helt annat sätt. Det är jätteroligt samtidigt som det ibland skulle kunna vara skönt att ta det lite lugnare med utvecklingen. Man får göra roliga ljud och grimaser för att han ska vara nöjd. Men han är i stort sätt alltid glad så det är inte så himla svårt. Bild

2 reaktioner på ”Semla

Kommentera

