Tandläkaren

Idag började dagen tidigt, mycket tidigt. Vi fick åka hemifrån tjugo över sju för att komma till tandläkaren i tid. Knuts mormor kom och höll hand om honom medan mina tänder blev omhändertagna. Jag tycker om att gå till tandläkaren: har aldrig haft hål och alltid haft världens bästa tandläkare. Men idag var det faktiskt lite pillrigt, jag är en sån som får mycket tandsten och det är inte så himla nice när den ska bort. Nu har jag och min tandläkare en bra plan och tandstenen ska passa sig för oss. 

Som ni vet så har nog alla föräldrar upplevt bajskaos. Det blev det idag, I samma veva som mamma kom, vilken tur! Hon är en räddare i nöden. Hur som helst så bytte hon på Knut, jag kunde gå in till tandis och när vi sedan åkte hem till mamma så fick Knut byta kläder. Eftersom det var lite för tidigt imorse så glömde jag extra kläder för extraordinära situationer så min lilla herre fick låna min lillasysters dockas onesie. Nu tänker ni liten bebis eller stor docka? Elsa är en stor docka. Knut bär rosa som en kung!BildBild

En reaktion på ”Tandläkaren

Kommentera

