Bananskal, räkmacka, you name it

Den här veckan har vi nog haft lite utav en bra vecka redan trots att det än så länge bara är onsdag natt.

1. Får hjälp av pappa att fixa bilen. Alltså det är ju inte så bra att bilen krånglade, men jag menar pappa är ju himla fin som hjälper till.

2. Vi skriver kontrakt för ny lya imorrn.

3. Alla som jag har talat i telefon med har varit trevliga.

4. Knut bara går och går och ibland ramlar han och kryper. Bebben har alltså blivit en rackare på att ta sig fram upprättstående, man kan nu ana att han hör till arten homo sapiens och inte homo krypien. Däremot så har han ett avgrundsskratt som kan jämföras med dr. Muggs. Jag misstänker att vi har ett geni i familjen, åtminstone har han skrattet från ett. Han är grym helt enkelt.

5. Jag hjälpte förhoppningsvis till att återförena en borttappad tågbiljett med dess ägare.

6. Marielle hann luncha och mysa med oss i måndags innan hon drog till Norgland. Win!

7. I söndags (som visserligen inte är den här veckan meeeeen) färgade jag topparna rosa. Ballt.

När man väl börjar skriva ner positiva saker så kommer det liksom bara fler och fler. Men å andra sidan så kan man ju träna hjärnan att tänka positivt så jag kanske har bra flyt helt enkelt.

Kommentera

