Sommarkort

Igår så var det måndag och det innebär alltid, alltid helg för mig. Härligt! 

Lediga dagar, hemma dagar, kan var lite kluriga matmässigt. Nu har ju Knut visserligen blivit så stor så han nästan förstår att ”mamma måste”, vilket också resulterar i att jag hinner laga lunch till både honom och mig. Det är så skönt! Men det är lätt att gärna blir ett par mackor till lunch när Knut sover. Det håller jag mig inte mätt på länge och när Filip kommer hem på eftermiddagen så är grälet som beställt, för att jag har lågt blodsocker, är trött och hungrig. Men allt där klarade jag mig undan igår med en ordentlig och stadig lunch.

Idag kilade jag in på Friskis&Svettis och fixade mig ett sommarkort. Det gäller från 1 juni till sista augusti. Så ni blir det träna av! Med rimlighet och måtta.

2 reaktioner på ”Sommarkort

Kommentera

