Helgen

I helgen så har jag jobbat, tränat och färgat håret. Fullt ös helt enkelt. 

Cirkelgym-passet var rolig men jobbigt, extra bra var att jag kunde gå iväg när Knut sov lunch. Ibland, ganska ofta, får jag dåligt samvete över att jag inte hinner leka och vara med Knut så mycket som jag tänker att jag borde. Men snart är det semester och då kommer vi ha så kul! 

Håret blev rosa igen precis som jag hade tänkt. Det är najs. Imorgon ska jag iväg på gala tillsammans med jobbet och då är det bästa att man i alla fall ser någorlunda okej ut. 

Nu är det daga att dra sig till kojs så att den utmanande morgondagen inte blir alltför jobbig. 

Vi hörs!

Kommentera

